Zásadní rozhovory
Zásadní rozhovory jsou rozhovory, ve kterých jde o hodně, potkávají se protichůdné názory nebo vyvolávají vysoké emoce. Pokud se věci nedějí tak, jak by měly, je častou příčinou, že se nevedou zásadní rozhovory nebo se vedou nevhodným způsobem.
« Zpět na seznam pojmů
Znáte někoho, komu by se toto líbilo? Sdílejte ...
Jan pracuje s jednotlivci i týmy na rozvoji leadershipu, spolupráce a komunikace. Lídrům a manažerům pomáhá rozvíjet autentický styl vystupování a vedení lidí a udržovat rovnováhu v jejich aktivitách.
Přináší výjimečnou úroveň flexibility a kompatibility se širokým spektrem lidí a témat. Jeho klienti těží z jeho schopnosti propojit technický, logický a strukturovaný svět se světem lidí, emocí a intuice.
Je certifikovaný ICF PCC kouč, Conversational Intelligence Enhanced Skills Practitioner.