Týmové procesy
Z pohledu funkce týmu coby entity dodávající kvalitní výsledky v souladu s očekáváním jeho stakeholderů můžeme definovat tyto základní týmové procesy: zadávání, vyjasňování, spolupráci, propojování a učení.
Kvalita jednotlivých týmových procesů ovlivňuje celkovou kvalitu výsledku a výkonu, který tým dlouhodobě dodává svým stakeholderům.
« Zpět na seznam pojmů
Znáte někoho, komu by se toto líbilo? Sdílejte ...
Jan pracuje s jednotlivci i týmy na rozvoji leadershipu, spolupráce a komunikace. Lídrům a manažerům pomáhá rozvíjet autentický styl vystupování a vedení lidí a udržovat rovnováhu v jejich aktivitách.
Přináší výjimečnou úroveň flexibility a kompatibility se širokým spektrem lidí a témat. Jeho klienti těží z jeho schopnosti propojit technický, logický a strukturovaný svět se světem lidí, emocí a intuice.
Je certifikovaný ICF PCC kouč, Conversational Intelligence Enhanced Skills Practitioner.