Executive presence
Jako Executive presence se nazývá soubor osobnostního nastavení, kompetencí a dovedností, díky kterým jako manažer vysíláte svému okolí správné signály. Ty nesou informaci, že jako manažer máte pravomoc, vhodnou míru sebevědomí, jste na správném místě a jste schopni vést ostatní. Lídři se silnou executive presence jsou schopni ovlivňovat ostatní a přinášet výsledky.
« Zpět na seznam pojmů
Znáte někoho, komu by se toto líbilo? Sdílejte ...
Jan pracuje s jednotlivci i týmy na rozvoji leadershipu, spolupráce a komunikace. Lídrům a manažerům pomáhá rozvíjet autentický styl vystupování a vedení lidí a udržovat rovnováhu v jejich aktivitách.
Přináší výjimečnou úroveň flexibility a kompatibility se širokým spektrem lidí a témat. Jeho klienti těží z jeho schopnosti propojit technický, logický a strukturovaný svět se světem lidí, emocí a intuice.
Je certifikovaný ICF PCC kouč, Conversational Intelligence Enhanced Skills Practitioner.