3 úrovně rozhovorů
Naše rozhovory rozdělujeme podle metodiky J.E. Glaser do tří úrovní:
- Transakční úroveň slouží pro čistou výměnu informací.
- Poziční úroveň, do které se dostáváme při ovlivňování, nebo obhajobě své pravdy.
- Transformační úroveň, ve které mohou vznikat nové nápady a pohledy díky vzájemné důvěře a synergii. Vyžaduje vysokou míru vzájemné důvěry.
Mezi těmito úrovněmi můžeme v rozhovoru nevědomě i vědomě při splnění určitých podmínek přecházet.
Konverzační inteligence je zaměřena na rozvoj rozhovorů třetí úrovně.
« Zpět na seznam pojmů
Znáte někoho, komu by se toto líbilo? Sdílejte ...
Jan pracuje s jednotlivci i týmy na rozvoji leadershipu, spolupráce a komunikace. Lídrům a manažerům pomáhá rozvíjet autentický styl vystupování a vedení lidí a udržovat rovnováhu v jejich aktivitách.
Přináší výjimečnou úroveň flexibility a kompatibility se širokým spektrem lidí a témat. Jeho klienti těží z jeho schopnosti propojit technický, logický a strukturovaný svět se světem lidí, emocí a intuice.
Je certifikovaný ICF PCC kouč, Conversational Intelligence Enhanced Skills Practitioner.