OVLÁDNĚTE
PRÉMIOVÉ DORUČENÍ SLUŽBY
Máte tým expertů?
Toužíte prodat odbornost svých specialistů zákazníkům co nejúspěšněji?
Mohla by být odezva zákazníků na přístup vašich expertů, obchodníků, techniků, konzultantů lepší?
Chcete zvýšit loajalitu svých zákazníků?
Dodejte klientům vaši expertnost způsobem, který ji podtrhne, ne poškodí.
Vaši specialisté rozvinuli svou expertnost do míry, o kterou mají zákazníci zájem a jsou ochotni za ni zaplatit.
Co by mělo usnadnit zákazníkům koupit tuto expertnost PRÁVĚ od vašich expertů?
Tím usnadňovačem je kvalita doručování expertních služeb vašimi lidmi.
Už nejde o samotnou kvalitu expertní informace. Jde o kvalitu, jakým způsobem vaši lidé zprostředkují expertní informaci zákazníkovi. Jde o to, jaké pocity v zákazníkovi vaši experti vzbuzují při předávání expertních informací. Jaké pocity zůstanou v zákazníkovi poté, co vaši experti dokončí svou práci. Jde o to, jaký vztah vaši experti se zákazníkem vytvoří.
Jde o to, komu bude chtít zákazník zavolat, až bude potřebovat službu znovu objednat.
Jak doručují vaši experti?
Schopnost doručit zákazníkovi službu prémiovým způsobem, tedy takovým, díky kterému vaši expertnost znovu poptá či doporučí dalším, i když bude mít na výběr, je naučitelnou dovedností a přístupem.
Prémiové doručení služby podpoříte, když umožníte vašim specialistům zkombinovat a osvojit si:
1. Prvky emoční, sociální a konverzační inteligence
Prémiové doručení je založeno na vztahu, na vzájemné důvěře. Míra naslouchání, zvědavosti, zájmu, respektu, vedení rozhovoru v přátelském duchu, ověřování a vyjasňování vyřčeného prokazatelně ovlivňují jak kvalitu výsledku, tak pocit ze vzájemné spolupráce.
2. Obchodní dovednosti
Schopnost a ochota experta rozhlédnout se za hranice své expertnosti pomáhá výsledné kvalitě služby díky jejímu lepšímu zasazení do širšího kontextu zákazníka. Pokud navíc expert přizpůsobí svůj jazyk zákazníkovi, jednoznačně tak pomůže vzájemnému pochopení a dohodě.
3. Osobní angažovanost
Osobní motivace na výsledku práce je nepřekonatelným motorem úspěchu. Napomáhá zlepšování a ochotě měnit svůj přístup ve prospěch celkového úspěchu.
4. Osobní nastavení, schopnost reflexe a sebereflexe
Schopnost vnímat, pozorovat, vyhodnocovat informace ze vztahu se zákazníkem a využívat je jako zpětnou vazbu se výrazně podepisuje na kvalitě a průběhu společného vztahu. Adekvátní sebedůvěra a autentičnost jsou pak dalšími stavebními kameny.
Je pro vás zásadní budování osobního vlivu? Potřebujete být vlivnější už na vaší příští schůzce? Zjistěte, jak můžete podpořit svůj osobní vliv.
Kvalita doručování expertních služeb ovlivňuje každou doručovanou službu, ovlivňuje každého zákazníka, se kterým přijdou vaši experti do kontaktu. S kvalitou doručování stoupá a padá značka vaší společnosti i pověst a osobní značka konkrétního experta.
Pomohu vašim jednotlivým expertům i skupinám expertů zlepšit tuto dovednost doručování služby. Žádné obecné školení, nýbrž cílený rozvojový proces respektující kvality a situaci konkrétního experta či expertů. Proces vedený profesionálním koučem s osobní i týmovou dvacetiletou zkušeností v doručování služeb.
Skrývá se v kvalitě doručování expertních služeb váš potenciál a významná hodnota?
Ing. Jiří Jurczak, Software Validation and Verification Manager, MBtech Group
Koučování mi přináší možnost přemýšlet sám nad sebou, zlepšovat komunikaci. Kouč Jan mi pomohl zlepšit konverzaci během meetingu – odstranit chvíle zaváhání a mít větší sebedůvěru během konverzace.
Týmový workshop Envirocont
Workshop výrazně přispěl k tomu, že jsem si uvědomila možnost lidí na sobě pracovat, dostat se neuvěřitelně daleko v poznání sama sebe i těch druhých. Rozhodně to konkrétně ve firmě přispělo k porozumění kolegům a pochopení jejich chování. V tomhle bylo setkání moc vydařené.
BEZPEČÍ A DŮVĚRA
Jsem si vědomý, že pracuji s citlivými informacemi.
Jako certifikovaný kouč Mezinárodní federace koučů jsem plně vázán Etickým kodexem ICF a v něm obsaženým závazkem mlčenlivosti.