Společným cílem je získat víc, než máte.
Zapomeňte na předchozí zkušenosti z obecných školení a přednášek.
Každý moment naší spolupráce je zaměřený na zlepšování vaší konkrétní situace. Od začátku jdeme po klíčových faktorech vašeho úspěchu a pracujeme s nimi. Každé setkání ověřujeme, zda směřujeme k vytyčeným cílům. Pružně upravujeme naši spolupráci, abyste dosáhli maximálního zisku, ať už jej definujete jakkoli.
Výsledky vzájemné spolupráce je možné vyjádřit vedle slovně popsaných přínosů také pomocí finanční hodnoty a dalších číselných parametrů.
NÁVRATNOST INVESTICE DO KOUČINKU
(ROI) Return on Investment of Coaching
Parametr ROI vyjadřuje, kolik korun získáte navíc zpět na jednu investovanou korunu.
Při vrácené investici je ROI rovno 100%. Při zisku vyšším, než byla původní investice, je výsledné ROI vyšší než 100%.
Většina společností (86%) uvedla, že investice se jim přinejmenším vrátila.
Medián ROI uvedených spokojených společností byl 700%.
19% společností uvedlo hodnotu ROI minimálně 5000% (50x hodnotu investice).
68% individuálních klientů udalo, že se investice přinejmenším vrátila. Medián ROI této skupiny byl 344%.
Zdroj: orig. ICF Global Coaching Client Study zpracovaná PricewaterhouseCoopers na základě zadání ICF.
Profesionální koučink je investicí, která se vrací.
Společným cílem je získat víc, než dáte.
Od naší spolupráce můžete očekávat změny
jako jsou
- zlepšení schopnosti komunikovat
- zlepšení vztahů
- zvýšení odolnosti / přizpůsobivosti změnám
- snížení stresu / zvýšení duševní pohody
- odstranění bloků / uvolnění potenciálu
- zvýšení sebedůvěry / kreativity
- zvýšení zapojení a týmové práce
- zvýšení ochoty převzít odpovědnost
- vyšší uvědomění situace, své role a povinností
- lepší time management a práce s prioritami
- lepší schopnost pracovat se silnými a slabými stránkami
- zvýšení souladu s cíli týmu / firmy
- zlepšení zadávání / přijímání úkolů
- a další...
Uvedené změny se hmatatelně projeví
v některých z následujících oblastí:
- strávený čas na aktivitě
- výnosy / náklady / zisk / ztráty
- efektivita / produktivita
- míra inovací
- kvalita
- úspěšnost zavedení změn
- zákaznická spokojenost
- fluktuace zaměstnanců
- délka zaškolování
- míra ochoty spolupracovat
- doba uvedení inovace do provozu
- a další...
Ve vašem případě, jaký bude finanční přínos úspěšných změn?
Ve vaší společnosti, jaký máte potenciál pro takové změny ?
Popsané změny mají počátek v jemných úpravách našeho vnímání, chování a přístupu k našemu okolí i k sobě samým. Často si uvědomíme výslednou cenu našeho chování zpětně teprve tehdy, až jsme něčím nebo někým přinuceni zpětně složit celou mozaiku souvisejících událostí a zároveň máme schopnost sebereflexe.
Dovednost rozpoznat a popsat často nevědomé vlivy a tendence chování je pro porozumění výsledku zásadní. V této analytické činnosti vás mohou omezovat domněnky, předsudky, slepá místa - jak vaše osobní, tak celé organizace. Toto je vhodná chvíle pro začátek spolupráce s profesionálním koučem, který má na paměti vaše ROI.